Megújult a Griff Gentlemen’s
Válság. Mostanában állandóan ezt halljuk, napi téma a TV-ben, rádióban, sajtóban, és óhatatlanul „beköltözött” mindennapjaink beszédtémái közé. Ám a Griff inkább ezt egyfajta kihívásnak, szelekciónak tekinti: csak azok a cégek – legyen szó divatról vagy bármi más tevékenységről – maradnak fent, amelyek képesek a megújulásra, nyitottak a változásokra és megfelelő stratégiával rendelkeznek.
Mint a Griff...
A Griff Gentlemen’s immáron lassan 24 éve a hazai piac meghatározó szereplője, ami köszönhető többek közt annak is, hogy képes a folyamatos megújulásra, és amikor mindenki „várakozó állásponton” van, akkor a cég vezetése a lehetőséget látja, amikor mindenki visszafogja a marketing büdzsét, akkor a Griff annál többet költ reklámra, marketing kommunikációra, és amikor sorban zárnak be az üzletek, akkor további üzleteket nyit, újabb és újabb márkával bővíti termékpalettáját, illetve egy merész ötlettől vezérelve női kollekcióval lép a nagyközönség elé. Mára már 14 Griff Collection üzlet várja a vásárlókat (Budapesten és vidéki nagyvárosokban egyaránt) és a Griff saját termékvonalai (Gentlemen, Exclusive, Trend, GRF Casual, Black Tie és Ladies by Griff) mellett világmárkák női és férfi kollekcióival találkozhatnak a megújult arculatú üzletekben. Ladies by Griff! Griff Gentlemen’s és a nők…?! Talán sokan furcsállják, de egy már régen megfogalmazott igényt elégített ki a cég a női kollekcióval.
Ugyanis a férfi vásárlók többsége hölgy társaságában keresi fel az üzletet, így az évek során számtalanszor felmerült a kérdés, hogy miért is nincsen egy hasonló színvonalú és árfekvésű női kollekció is. Így indult a Ladies by Griff sztori 2007. őszén az üzletekben. Természetesen a férfiakat sem hanyagolja el a Griff. Olyan világmárkák jelennek meg, mint casual vonalat képviselő népszerű Tommy Hilfiger, Camel, Basefield és Levi’s, míg az elegáns vonalat a Joop! erősíti.
A legújabb márka pedig a Griff Collection-nél az olasz Marville – Yacting and Sailing –, mely – ahogy a neve is utal rá – egy fajta „hajós” életérzést jelenít meg. Hamarosan újabb és újabb női és férfi márkák színesítik majd a termékpalettát. A Business look”-ot megtestesítő Joop!, a sportosan elegáns viseletet képviselő Basefield woman, Levi’s woman, melynek a női farmert köszönhetjük, a fiatalos, színes bebe, az elegáns Natasha Presston megjelenik az üzletekben.
Majd a pozitív visszajelzéseknek köszönhetően újabb és újabb termékekkel, majd újabb és újabb világmárkákkal bővült és bővül folyamatosan
női kollekció.
Kovács Noémi
vissza főoldalra | moodmagazin | business woman |